تابلو ال ای دی

تابلو روان یا ثابت LED

برای طراحی یا ساخت تابلو ال ای دی،می‌توانید این مراحل را دنبال کنید:
1.ابتدا تصمیم بگیرید که تابلو برای کجا و برای چه هدفی استفاده خواهد شد.
2.ابعاد واندازه مورد دلخواه خود را درنظر بگیرید.
3.در نظر داشته باشید تابلو داخلی میخواید یا برای فضا بیرون چون تابلو ها به دودسته تقسیم میشوند ایندور و آددور برای بیرون.
4.تابلو را در جایی نصب کنید که زیرسازی محکمی داشته باشد زیرا این تابلو ها از وزن زیادی برخوردارن.
5.در نهایت،از تابلو خود لذت ببرید و مطمئن شوید که نوردهی،رنگ‌ها و متن‌ها به صورت واضح و جذاب نمایش داده می‌شوند.با این مراحل،می‌توانید یک تابلو روان منحصر به فرد و جذاب برای هدف خود طراحی کنید.
6وطرح خود را در نرم‌افزار ایجاد کرده و مواردی مانند متن،تصاویر،شکل‌ها و رنگ‌ها را اضافه کنید.
7.از نوع نمایشگر ال ای دی مناسب برای تابلوتان استفاده کنید، از جمله نمایشگرهای RGB برای رنگ‌های زنده و واقع‌گرا یا نمایشگرهای تک رنگ برای پیام‌های ساده.
8.پس از طراحی نهایی،فایل آماده را به صورت دیجیتال به شرکت تولید کننده تابلو روان ارسال کنید تا تابلو شما با دقت و کیفیت بالا تولید شود.
تابلو ال ای دی

عمر مفید تابلو ال ای ذی

عمر مفید تابلو روان به عوامل مختلفی از جمله کیفیت صفحه‌نمایش،شرایط عملیاتی و روش‌های نگهداری بستگی دارد.

یک صفحه‌نمایش با کیفیت بالا که به خوبی نگهداری می‌شود می‌تواند تا 10 سال یا بیشتر دوام بیاورد.

با این حال،اگر نمایشگر در معرض شرایط عملیاتی سخت،مانند دما یا رطوبت شدید قرار بگیرد،ممکن است طول عمر آن کاهش بیابد.تعمیر و نگهداری منظم،از جمله تمیز کردن و بازرسی مداوم،می‌تواند به افزایش عمر این تابلوها کمک کند.

تابلو روان ضد آب نمایشگری است که برای مقاومت در برابر قرار گرفتن در معرض آب و سایر عناصر آب‌وهوایی طراحی شده است.

این نمایشگرها معمولا در مکان‌های بیرونی که در معرض باران، برف و سایر شرایط آب‌وهوایی هستند،استفاده می‌شوند.

تابلو روان ال ای دی

قیمت تابلو روان

قیمت تابلو led در ایده ال ای دی تضمین شده است. در صورت مشاهده قیمت پایینتر با مشخصات اعلامی شرکت تمامی مبلغ شما قبل از تحویل تابلو عودت داده خواهد شد.برای مشاهده قیمت تابلو روان کافی است داخل محصول مورد نظر طول و عرض تابلو دلخواه خود را انتخاب نمایید.

برای استعلام قیمت تابلو متحرک کافی است فرم پیش فاکتور را پر نمایید.قیمت ها به روز رسانی شده و هر روزه کمترین قیمت ممکن ارائه می شود. شرکت ایده ال ای دی یکی از شرکتهای هلدینگ ایده سازان می باشد.

تنها سایت موجود با موجودی بروز و قیمت بسیار مناسب.تمامی محصولات دارای قیمت زیر قیمت بازار بوده و علاوه بر آن دارای تخفیف ویژه به مدت محدود می باشد.محصولات ویژه معرفی شده در سایت شامل تابلو ۱۰۶ در ۵۸ سانت فول کالر یکی از مناسبترین قیمتها را با توجه به فول کالر بودن دارا است.همچنین تابلو ال ای دی قرمز ۷۴ در ۴۸ سانت موجود در تخفیف ویژه ارزانترین نوع تابلو تولیدی این شرکت می باشد.

قیمت تابلو روان led ها با قیمت خیلی پایین دارای قطعات دست دوم و نامرغوب است. که پس از مدتی دچار افت نور و اصطلاحا دچار پیکسل سوختگی میشود.

معمولا این تابلو ها با قاب نو ارائه می شود و براحتی کارکرده بودن آنها قابل تشخیص نمی باشد.

تابلو ال ای دی روان

تابلو روان ال ای دی های عرضه شده در این سایت تماما دارای یکسال گارانتی تعویض ماژول می باشند.بالاترین کیفیت موجود در بازار ایران را دارا می باشند.قیمت تابلو روان در تابلوسازی سالوت زیر قیمت بازار میباشد.

برای خرید ابتدا با توجه به نیاز و بودجه و راهنمایی سایت تابلو خود را انتخاب کنید.سپس طول تابلو را به سانتی متر و عرض یا ارتفاع تابلو به سانتی متر از اندازه های استاندارد موجود انتخاب نمایید.پنل های روان در اندازه های ۳۲ سانتی طول و ۱۶ سانتی عرضی عرضه میشوند.و ۵ سانت از هر طرف نیز قاب می باشد.

تابلوهای led انواع مختلفی دارند که تابلوهای عرضه شده در ایده ال ای دی بصورت روان و سه بعدی می باشند . بردهای استفاده شده در تابلو های ایده بصورت HD است. که در صورت درخواست خریدار از بردهای ایرانی استفاده میشود. البته بردهای HD قابل برنامه ریزی توسط خود مشتری می باشد. و در آینده به راحتی توسط خود فرد قابل برنامه ریزی است. ضمن اینکه تمامی بردها ۳D می باشند.

کیفیت تابلو های قرمز و سبز و سفید کاملا یکسان بوده و تفاوت قیمت تنها از لحاظ رنگ می باشد.

تابلو ال ای دی

در خواست مشاوره

keyboard_arrow_up
[elfsight_click_to_call id="1"]